Håller på att planera renoveringen av köket, det blir en köksö och en frihängade fläkt.
Vi hade tänkt oss en vindsmonterad fläktmotor för att minska ljudnivån i köket, vi kommer ha en ganska öppen planlösning..
Men det finns en uppsjö kåpor, har själv kikat på Siemens, Fjäråskupan, Eigo mfl.

Någon som kan tipsa om en kåpa och motor som fungerar väl? Vi leter efter en kupa i stil med Fjärås Modul

Hur är din budget? Det finns säkert många bra som är dyra men inte så många som är billiga... Den billigaste jag hittat är en Gotentje modell med vindsmonterad motor. Jag vet dessutom inte hur bra den är. Men av ekonomiska skäl kommer vi att köpa en dylik.

Vi hade väl tänkt initialt runt 10'' men insåg snabbt att det verkar bli mellan 15-20'' om det ska vara en vindsmonterad fläkt.

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig men jag tror att du kommer att hitta en bra fläkt för 15-20. Gorentje modellen kostar kring 9-10 med vindsfläkt men som sagt, jag vet ännu inte om den är bra. Jag ska dessutom endast ha kåpan då jag har en toppfläkt köpt redan.

Har du några tips på var man hittar Gorenje till bra pris?

PM skickat till Panelmannen
:)

är ute efter liknande, några tips?

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.