Har via Nacka Byggnadsvård renoverat mina 1800-tals fönster som är rundade upptill. Det visade sig att mina karmar var i sämre skick än väntat.
En behöver renoveras och en troligen nytillverkas. Det får inte "kosta skjortan" och det avser alltså lite mer komplicerade saker än raka, räta karmar.
StorSthlm inkl Uppsala är OK.