Vi ska sätta upp en ny fondtapet i köket och våra meningar om vad det ska vara för tapet är minst sagt delade.. Jag är inne på Eco's Wall-tapet med New York motiv.. Maken är inne på något mycket mer neutralt.
Vårt kök är högblank vitt med mörkgrå bänkskivor, vit kakel, mellangrått klinkergolv och högblank inredning (bord,stolar osv..)
Någon som har tips på någon snygg tapet som skulle passa i detta rum? IDÈTORKA råder just nu hos oss
Tack för svar!
Malin
Vårt kök är högblank vitt med mörkgrå bänkskivor, vit kakel, mellangrått klinkergolv och högblank inredning (bord,stolar osv..)
Någon som har tips på någon snygg tapet som skulle passa i detta rum? IDÈTORKA råder just nu hos oss
Tack för svar!
Malin
Finns inga fler tomma väggar. Den 4:e "väggen" är hel öppning mot hall.
Jo det är riktigt man kan ju inte köpa mindre än en rulle. Bortkastade pengar är det ändå inte eftersom vi blev så nöjda med resultatet.
Billigare lösning och resultat missnöje hade varit bortkastade pengar.
Behövde mycket färg eftersom allt annat är svart och vitt.
Jo det är riktigt man kan ju inte köpa mindre än en rulle. Bortkastade pengar är det ändå inte eftersom vi blev så nöjda med resultatet.
Billigare lösning och resultat missnöje hade varit bortkastade pengar.
Behövde mycket färg eftersom allt annat är svart och vitt.
Hej!
Tack för svar! Det är en hel vägg, 3,50 m lång. Vi ska ha ett högblankt sideboard stående vid den väggen är tanken. Eco Wall har vi helt gått ifrån, får icke igenom idéen hos maken.. Men andra tips på snygga tapeter mottages varmt :-D
Gillar stuket på Laura Ashley tapeterna också .. by the way
Tack för svar! Det är en hel vägg, 3,50 m lång. Vi ska ha ett högblankt sideboard stående vid den väggen är tanken. Eco Wall har vi helt gått ifrån, får icke igenom idéen hos maken.. Men andra tips på snygga tapeter mottages varmt :-D
Gillar stuket på Laura Ashley tapeterna också .. by the way
Hejsan,
Vi har en jättefin tapet från midbec. Det är en fotottapet som går i vitt grått och svart. den har vi till vårt vita högblanka kök. Vi har svart kakel och mörkgråa väggar på resten. Dock så har vi ekgolv och ekbänskivor som mjukar upp lite...
Vet dok inte hur man gör för att lägga upp en bild... Måste man ha någon hemsida för att lägga upp den på?
Vi har en jättefin tapet från midbec. Det är en fotottapet som går i vitt grått och svart. den har vi till vårt vita högblanka kök. Vi har svart kakel och mörkgråa väggar på resten. Dock så har vi ekgolv och ekbänskivor som mjukar upp lite...
Vet dok inte hur man gör för att lägga upp en bild... Måste man ha någon hemsida för att lägga upp den på?
Klicka här för att svara


