Är sugen på att köpa en slipjigg + bryne för att slipa mina stämjärn. Har kollat in en jigg från Trend. Den verkar vara enkel att spänna och ställa vinkel och den har brett hjul.

Är inne på att köpa diamantbrynen. Tar emot att köpa av sten eftersom de måste planas ut om de har tappat planhet. Vill inte köpa svindyra. Några tips?

71C5vwf3dwL._AC_SL1500_.jpg

K Klicka skrev:
Är sugen på att köpa en slipjigg + bryne för att slipa mina stämjärn. Har kollat in en jigg från Trend. Den verkar vara enkel att spänna och ställa vinkel och den har brett hjul.

Är inne på att köpa diamantbrynen. Tar emot att köpa av sten eftersom de måste planas ut om de har tappat planhet. Vill inte köpa svindyra. Några tips?

[bild]
Jag köpte på tips härifrån tunna diamantplattor som man sedan limmade valfritt ämne. Tror jag betalade 3-4$ st..

• Gilla
Klicka
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Jag köpte på tips härifrån tunna diamantplattor som man sedan limmade valfritt ämne. Tror jag betalade 3-4$ st..
Har du någon länk till produkten?

DMT är prisvärda. Atoma har bra rykte i den prisklassen också. Möjligen klassas dessa som lite år det dyrare hållet av en del. Men som sagt, prisvärda.

K Klicka skrev:
Har du någon länk till produkten?
Nix, man får söka på Alibaba och leta. Den försäljare jag köpte av tycks inte finnas kvar.

En väldigt bra video som kollar skillnader mellan 3 olika diamantbrynen. Det bästa är monokristallina diamanter. De håller bäst.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.