Tänkte sätta upp en enklare väderstation att logga väder på hemmaservern. Ha kikat lite på one-chip varianten men $99 kitet verkar vara svårt att få tag på till rätt kurs på den här sidan. Någon som har några tips?
Vore trevligt att ha regn + vindmätning, men det är inte ett absolut krav.