sunnis
S S_B_O skrev:
Ser det, priset har gått upp igen. Undrar om det var ett tillfälligt fel. Men min är betald och leveransen blir redan imorgon. Det gick så bra att underrätta frun att jag även vågade mig på att beställa stativet. Tråkigt du inte hann beställa till 5.500
Glöm inte att registrera sågen i Bosch app PRO360 för att få 3års garanti. Tror den ska registreras inom 1v från inköpsdatum eller något sådant.

Beställde en likadan från Amazon på black Friday för drygt 6000kr. Har bara positivt att säga om sågen, kör med 60 tandad Bosch klinga. Otroligt fina snitt!

Redigerat:
  • Gilla
stigen och 1 till
  • Laddar…
sunnis sunnis skrev:
Glöm inte att registrera sågen i Bosch app PRO360 för att få 3års garanti. Tror den ska registreras inom 1v från inköpsdatum eller något sådant.

Beställde en likadan från Amazon på black Friday för drygt 6000kr. Har bara positivt att säga om sågen, kör med 60 tandad Bosch klinga. Otroligt fina snitt!
Tack för tipset! Har tidigare registrerat på nätet men hade helt missat appen. Sågen kom idag och allt såg bra ut

sunnis sunnis skrev:

Skulle du kunna precisera klinga du köpt? Går vilse bland alla klingor... Är intresserad av att skaffa en jag också.

Bauhaus Sundsvall. På fyndhörnan.
STIGA Hedge Trimmer SHP 60 kartong på Bauhaus med prislappar, detaljbilder av funktioner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
Z
M MLindstrom skrev:
Köpte en på Hornbach med prisgaranti, 1682 kr
Gjorde du det i butik eller på webben? På webben får man ju (om de godtar det) tillbaks pengarna i efterhand.

Någon som har tips på bra och prisvärd snickarbyxa? Behöver kläder för kommande byggprojekt här hemma.

• Gilla
Okarlsson
  • Laddar…
M man_dizel skrev:
Någon som har tips på bra och prisvärd snickarbyxa? Behöver kläder för kommande byggprojekt här hemma.
Kolla ullareds lantmän på nätet, jag har handlat flera olika klädesplagg därifrån och varit nöjd, de brukar ha några märkeskläder väldigt billigt.

Raskus Raskus skrev:
Kolla här, väldigt bra priser
[länk]
Haha jag svarade precis samma sak

https://billiga-arbetsklader.se/ har jag handlat från ett par gånger och varit nöjd också. Ibland finns det riktigt bra deals beroende på din storlek då det är mycket överblivna partier.

Satsa på stretch så blir dom mycket bekvämare.

• Gilla
Willewonka och 1 till
  • Laddar…
sunnis sunnis skrev:

Du har 4v på dig. (y)
Steg-för-steg instruktioner för Bosch Professional-verktygsgaranti, steg 1 och 2 med ikoner och text.
Skapa konto

S S_B_O skrev:
Skulle du kunna precisera klinga du köpt? Går vilse bland alla klingor... Är intresserad av att skaffa en jag också.
Denna ska vara samma som den som medföljer fast med 60t
Cirkelsågklinga Optiline Wood med 60 tänder och märkning för Bosch.
Skapa konto

• Gilla
S_B_O och 2 till
  • Laddar…
Mazen Mazen skrev:
Kan rekommendera denna..
[länk]
Sitter riktigt bra, är bra med stretch och slitstark. (Finns även blå o grå)
Värt att tänka på med den modellen som kan ha att göra med olika batcher eller annat är att i mitt fall så upplevde jag att dom svarta hade mindre stretch än dom blåa.

• Gilla
Mazen och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.