Glöm inte klubbdagen på K-rauta idag. 20% på hela sortimentet. Tyvärr verkar deras hemsida ha kraschat dagen till ära :dizzy:
Sorgligt nog betyder väl det att de flesta verktygen bara kommer ner på normal intenethandelspris. Men det kan finnas fynd.

• Gilla
twoody
  • Laddar…
CO har medlemshelg 29-30 juni med 20% på ”nästan allt”.

• Gilla
Hammer_SWE
  • Laddar…
elpaco elpaco skrev:
CO har medlemshelg 29-30 juni med 20% på ”nästan allt”.
Jag har inte fått något (Norrköping) men det gäller ju bara vissa medlemmar i vissa butiker vad jag förstått.

FreQa FreQa skrev:
Jag har inte fått något (Norrköping) men det gäller ju bara vissa medlemmar i vissa butiker vad jag förstått.
Jag fick ett mail om detta igår. Står inget om att det bara gäller de som fått utskicket utan ska som jag förstår det gälla alla medlemmar.

FreQa FreQa skrev:
Din fru har alltså tillgång till din mail... ;)

• Gilla
megamatch och 6 till
  • Laddar…
FreQa FreQa skrev:
Som sagt. Denna gång inga koder, specifika länkar eller likande. Rakt ut bara ”medlemshelg”.
Reklambild för "Klubbhelg 29-30 juni - 20% på nästan allt" hos Clas Ohlson med datum och erbjudande.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Lime113
  • Laddar…
Jag fick meddelande idag 15.20 om detta från co.

snart behöver CO en helsides annons för att få plats med allt som inte berörs av rean

• Gilla
Anonymiserad 156538 och 4 till
  • Laddar…
H
S sharif skrev:
snart behöver CO en helsides annons för att få plats med allt som inte berörs av rean
Ja, eller helt enkelt skriva vilka få produkter som ingår. Borde vara enklare.

"Allt som du vill ha / köpa ingår ej i rean"

• Gilla
  • Haha
Anonymiserad 156538 och 1 till
  • Laddar…
Snailman
H hus520 skrev:
Ja, eller helt enkelt skriva vilka få produkter som ingår. Borde vara enklare.
Ja, och har man några kuponger med återbäring, så gäller inte dessa till fullt värde när det är rabatt, en aning snålt kan jag tycka.:thinking:

Snailman Snailman skrev:
Ja, och har man några kuponger med återbäring, så gäller inte dessa till fullt värde när det är rabatt, en aning snålt kan jag tycka.:thinking:
Du menar att värdet på dem minskar med 20%?

Snailman
N NoOne2k skrev:
Du menar att värdet på dem minskar med 20%?
Ja, just det!

Nu var det nåt år sen det hände, men kupongen på 30 kronor var mindre värd än 30 kr på något sätt, men mina kontanter jag hade i plånboken, gällde fortfarande till det belopp som stod på dem (y)

Snailman Snailman skrev:
Ja, just det!

Nu var det nåt år sen det hände, men kupongen på 30 kronor var mindre värd än 30 kr på något sätt, men mina kontanter jag hade i plånboken, gällde fortfarande till det belopp som stod på dem (y)
Det låter bisarrt (det första :). Någon gjorde fel? Eller har de varit så klantiga att kupongen dras på priset innan rabatten?

Snailman
elpaco elpaco skrev:
Det låter bisarrt (det första :). Någon gjorde fel? Eller har de varit så klantiga att kupongen dras på priset innan rabatten?

Jag gick tillbaka till kassan när jag inte fick ihop det, så de förklarade det på nåt sätt, men var nåt år sen, så minns inte exakt hur det var.

Jag fick 20% avdraget på min värdekupong idag med.. skumt

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.