richardtenggren
Biggie skrev:
Harald nyborg har fienkitt för 2lax
Fast det är ju inte 350 QSL? :)

• Gilla
tobbbias
  • Laddar…
richardtenggren skrev:
Fast det är ju inte 350 QSL? :)
Aha nej det har du rätt i, 250in va det. Sen om jag som hemmapulare hade märkt någon skillnad är ju en annan femma ;)

Beställde Fein 350 Bauhaus edition idag, har nått att se fram emot! Hoppas dom är snabba så jag har den innan helgen!

För den pengen bör den vara ett kap.
Själv orkar jag inte med olika batterier och laddare så jag köpte makitas ddf083 för samma användningsområde.

• Gilla
Grief
  • Laddar…
Grief skrev:
Är denna fortfarande något att lägga pengarna på? 800 är ju rätt bra pris.

[bild]

[länk]

Har två 18V Makita men är sugen på något lite lättare och smidigare till småjobben.

Lanserad 2009?
Jag har den och den är bra för det den är avsedd för. Liten och lätt. Orkar rätt mycket. Däremot använder jag alltid den stora 18v ändå så den ligger mest :/

• Gilla
Grief
  • Laddar…
Vet inte hur 12V är men jag jämförde Bosch GSR 18 V-LI, Bosch GSR 14,4-2 LI och Bosch GSR 10,8-2 LI för par år sen och skillnaden mellan 10,8 och 14,4 var mindre än förväntat.

Jag valde 14,4 då jag ansåg att det var en bra kompromiss mellan 18v och 10,8v.

Idag har jag en 14,4v och en 18v(Makita som jag fick billigt) och har använt 14,4 klart mest men Makitan är märkbart starkare så den kör jag mer grovjobb med.

• Gilla
Grief
  • Laddar…
Fairlane
snowjim skrev:
Vet inte hur 12V är men jag jämförde Bosch GSR 18 V-LI, Bosch GSR 14,4-2 LI och Bosch GSR 10,8-2 LI för par år sen och skillnaden mellan 10,8 och 14,4 var mindre än förväntat.
10,8V och 12v är samma maskin med en ny märkning.

Jag kör inte just den modellen av 10,8V maskin, men priset är riktigt bra och jag har sett många, väldigt många som är nöjda med den och jag kan inte påminna mig att jag sett en enda missnöjd. I och med att frågeställaren har en större och starkare maskin så verkar den här vara perfekt till det önskade ändamålet.

• Gilla
Grief
  • Laddar…
A
Proffsmagasinet har 20-50% på Bosch. T.ex GSR 18 V -Li med 2x 4Ah batterier, laddare, och L-boxx för 1950:-
Känns nästan värt det bara för boxen och batterierna

• Gilla
Rådalen
  • Laddar…
Varför är det alltid så att det blir rea veckan efter man har beställt saker...😫 Beställde 3 Bosch prylar förra vecka och denna vecka är det rabatt på Proffsmagasinet på tadaa Bosch...

Rådalen skrev:
Varför är det alltid så att det blir rea veckan efter man har beställt saker...😫 Beställde 3 Bosch prylar förra vecka och denna vecka är det rabatt på Proffsmagasinet på tadaa Bosch...
Förmodligen billigare i Tyskland oavsett.. :)

• Gilla
Rådalen och 1 till
  • Laddar…
Förmodligen haha

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Grief skrev:
Är denna fortfarande något att lägga pengarna på? 800 är ju rätt bra pris.

[bild]

[länk]

Har två 18V Makita men är sugen på något lite lättare och smidigare till småjobben.

Lanserad 2009?
Jag hade en sådan, eller snarare en generation äldre. Den var jättebra i tre år och en månad. Sen slutade den att fungera fullständigt.

Om jag förstått det rätt så skulle mina gamla batterier passa även i denna. Det vore ju tufft att ha fyra batterier till sin skruvdragare.

• Gilla
Grief och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.