DrBosa skrev:
Samma fast med två batterier, 1685kr:
[länk]

För på Beijer är det bara ett batteri eller?

Nej det var två batterier, laddare och L-boxx. Dvs samma sak fast för 1400. Nu tror jag iof inte att alla butiker har med L-boxxen...

Mikael_L
K-rauta har verktygsspecial just nu.
Jag försöker mig inte riktigt på att värdera erbjudanden, kampanjbladet finns att läsa på hemsidan:
http://www.k-rauta.se

Dom har en kompressor med mutterdragare som jag nog skulle varit aningens sugen på ifall jag inte redan haft två st mutterknackare och två st kompressorer.. :eek:
Men komprsessorn verkar ha ett direktuttag för tanktryck, det hade jag själv velat ha för dels luftkrävande verktyg som vill ha maxtryck (läs mutterknack).
Samt att jag hade under bygget kunnat haft stomspikpistolen på det uttaget och dyckertpickan på det reglerade uttaget med lägre tryck injusterat.

LoJo skrev:
Nej det var två batterier, laddare och L-boxx. Dvs samma sak fast för 1400. Nu tror jag iof inte att alla butiker har med L-boxxen...
Aha, i så fall leder Beijer. Bra pris.

Mikael_L
sysmali skrev:
Är denna AEG skruvdragare prisvärd ?

[länk]

(-1000 kr)
Jag har ingen koll, jag skulle kolla vad skalman1 säger ... ;)
Eller välja blå boschen på Beijers som dryftas i inläggen just här ovanför.
Fast denna AEG har ju 13mm chuck.

Hellre Bosch än AEG :-)

• Gilla
corre
  • Laddar…
Essve karmskruv-väska på Bauhaus 299kr inkl frakt. Minsta ordervärde 495 dock, annars finns ju varuhusen.

davvel skrev:
Essve karmskruv-väska 299kr inkl frakt. Minsta ordervärde 495 dock, annars finns ju varuhusen.
[länk]
Buhuuu!
Dom har börjat med minimiordervärde nu efter att folk beställde skruvlådor för 299:- + 49:- i frakt... :(

Dock bra pris på karmskruvslådan!

De flesta vettiga människor köper ju minst två lådor, ja minst... Så jag ser inte riktigt problemet :rolleyes:

End skrev:
De flesta vettiga människor köper ju minst två lådor, ja minst... Så jag ser inte riktigt problemet :rolleyes:
Skruv ja, karmskruv tveksamt! :p
Även om priset lockar!

danielandersson skrev:
Hellre Bosch än AEG :-)
Varför?

Rund_skruvad skrev:
Varför?
Gillar den mer, har provat båda, Boschen känns som den orkar mer och känns mer kvalitativ. Plus för L-boxx om man har fler så är det ju smidigt :-)

• Gilla
sirlongfellow
  • Laddar…
Någon här dom köpte gsr18?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.