Hej,
Har en massa vanlig planglas 6 mm tjock som jag gärna vill ha till ett växthus. Vad jag behöver är tips om bästa sättet att fästa glaset på plats. Skall bygga i trä, men tycker falsade nedsänkta glasfästen blir jobbigt. Så vill gärna ha tips om hur lämpligen fästa glaset till lutande växthus överbyggnaden utan att behöva fräsa spår.
Tacksamt
Gustav
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.