Hej,
Har en massa vanlig planglas 6 mm tjock som jag gärna vill ha till ett växthus. Vad jag behöver är tips om bästa sättet att fästa glaset på plats. Skall bygga i trä, men tycker falsade nedsänkta glasfästen blir jobbigt. Så vill gärna ha tips om hur lämpligen fästa glaset till lutande växthus överbyggnaden utan att behöva fräsa spår.
Tacksamt
Gustav