Hej
Bor i ett radhus som dessvärre visade sig vara mer lyhört än utlovat. Läget inklämt mellan två småbarnsfamiljer lovar inte gott. Man kan höra prat i huset intill.
Huset är byggt i tegel och lättbetong i väggar samt gjutna betongbjälklag i golv. De gemensamma väggarna består av lättbetong 25 cm tror jag . Kan man lägga på ngt på sin innervägg mot grannarna för att dämpa?
Andra frågan är om ngn vet företag som är bra på att ljudisolera och som kan rekommenderas i Halmstadstrakten.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.