4 798 läst ·
6 svar
5k läst
6 svar
Tips byggare för nybyggnation i Skåne?
Hallå Shaexan
Ramlösa Bygg var entreprenör (via Örementhus, totalentreprenad) för vårt stenhusbygge i Stångby. Tyckte de fungerade bra. Sedan var det andra entreprenörer för kakel&klinikers, VVS, el mm. Ramlösa Bygg ägs av Haaks stenhus, som också äger Örementhus så jag vet inte hur mycket Ramlösa bygger utanför Haak/Örementhus.
Mvh /Joakim
Ramlösa Bygg var entreprenör (via Örementhus, totalentreprenad) för vårt stenhusbygge i Stångby. Tyckte de fungerade bra. Sedan var det andra entreprenörer för kakel&klinikers, VVS, el mm. Ramlösa Bygg ägs av Haaks stenhus, som också äger Örementhus så jag vet inte hur mycket Ramlösa bygger utanför Haak/Örementhus.
Mvh /Joakim
TIM bygg i Landskrona byggde vårt hus och murning och puts var de väldigt duktiga på. Dock är de mindre bra på snickerier och köksmontering etc.
Vår el gjorde Högs El, de är helt fantastiska! De kan jag verkligen rekommendera.
/ Vilpi
Sent from my LT26i using Byggahus
Vår el gjorde Högs El, de är helt fantastiska! De kan jag verkligen rekommendera.
/ Vilpi
Moderator
· Stockholm
· 57 839 inlägg
Jag har tagit bort ett antal reklaminlägg, Användare Eveline Lund bor på samma adress som företagaren hon rekomenderar. Och ljuger rakt ut om sin "icke koppling" till bolaget.
Som komplement till mitt tidigare inlägg:
Om du ska bygga mer totalentreprenad så välj inte Reformhus som vi gjorde.
Deras uppfattning om kommunikation, information avtal och vad som gäller, delar i alla fall inte jag.
Skriftliga avtal tycker nog de flesta att de borde följas
/ vilpi
Om du ska bygga mer totalentreprenad så välj inte Reformhus som vi gjorde.
Deras uppfattning om kommunikation, information avtal och vad som gäller, delar i alla fall inte jag.
Skriftliga avtal tycker nog de flesta att de borde följas
/ vilpi
Klicka här för att svara