Ska uppföra 1-plans stenhus enligt egen ritning i Eslöv, Skåne. Någon som har någon rekommendation på bra byggare för detta?

Hallå Shaexan
Ramlösa Bygg var entreprenör (via Örementhus, totalentreprenad) för vårt stenhusbygge i Stångby. Tyckte de fungerade bra. Sedan var det andra entreprenörer för kakel&klinikers, VVS, el mm. Ramlösa Bygg ägs av Haaks stenhus, som också äger Örementhus så jag vet inte hur mycket Ramlösa bygger utanför Haak/Örementhus.
Mvh /Joakim

TIM bygg i Landskrona byggde vårt hus och murning och puts var de väldigt duktiga på. Dock är de mindre bra på snickerier och köksmontering etc.

Vår el gjorde Högs El, de är helt fantastiska! De kan jag verkligen rekommendera.

/ Vilpi

Sent from my LT26i using Byggahus

Tack alla, får ta en runda och kolla på förslagen.
/S

Jag har tagit bort ett antal reklaminlägg, Användare Eveline Lund bor på samma adress som företagaren hon rekomenderar. Och ljuger rakt ut om sin "icke koppling" till bolaget.

Som komplement till mitt tidigare inlägg:
Om du ska bygga mer totalentreprenad så välj inte Reformhus som vi gjorde.

Deras uppfattning om kommunikation, information avtal och vad som gäller, delar i alla fall inte jag.

Skriftliga avtal tycker nog de flesta att de borde följas

/ vilpi

Sent from my LT26i using Byggahus

Varning för Ramlösa Bygg / Emil Villa de har luriga kontrakt och åtgärdar ej reklamationer . Har mkt dålig ekonomi.
Verkar vara mkt oseriösa . Tidigare i KK pga reklamationer.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.