1 427 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Tips bänkskiva
Jag skulle vilja ha lite tips på bänkskiva som passar vårt nya kök. Luckorna är av 'spegelmodell' och är målade i en mkt ljus gul nyans. Vi har bevarat 20- talsstilen och kommer att ha vägghängd blandare samt en porslinsho.
Nu till skivan, vad tycker ni passar? Det är ett litet kök och det behövs ca. 2,5 m bänkskiva.
Nu till skivan, vad tycker ni passar? Det är ett litet kök och det behövs ca. 2,5 m bänkskiva.
Jag tycker funkis-mönstrad laminat. Typ "perstorpbordsskivor". Alltså grå botten med vita (eller annan gråton) tunna streck åt alla håll. Retro dessutom. Själv tycker jag det är snyggt när man ser "laminatskikten" i trä på kanten. Inte marmor, blir för "knösus-stiligt".
Klicka här för att svara