Hemmakatten
Ja, ibland tar jag raska beslut.

Det blir spännande att se vad du väljer. :)
 
Redigerat:
mats_o skrev:
Då var det bara jag kvar då som ska sluta vela mellan hötapparna
Köp en av varje :)
 
Hemmakatten
Hur går det mats? Har du kunnat bestämma dig?

Vi har i alla fall slagit både enorma nässelbestånd, meterhögt torrt ängsgräs, mindre vedaratde växter samt "vanligt" grönt ängs/naturgräs. allt med utmärkt resultat. Vi är hittills helnöjda.
 
Och nu har jag velat klart, Det vart en Husqvarna 335 till ett trevligt höstpris (i princip samma som en 235). Får väl leva utan fyrtakten då ......
 
Vad tror ni om denna för en vanlig villa?

Jag vill ha möjlighet att klippa häcken med tillbehöret.
Kan maskinen vara för "liten" för häcksaxen? Den finns ju trots allt som tillbehör.
Eftersom jag inte har "sly" eller annat småskog på tomten är det främst häckklippnings grejen som oroar.

http://www.homedepot.com/ECHO-Inc/h_d1/N-5yc1vZ7m7/R-100678726/h_d2/ProductDisplay?langId=-1&storeId=10051&catalogId=10053

Har jag räknat rätt så får jag trimmer och häcksaxen för ca 620 dollars dvs strax under 4000 kr.
 
Redigerat:
hm.. 22cc känns lite väl litet. Köp jonsereds 2128c istället, då får du med häcksaxen för 4500kr.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.