Elinassar Elinassar skrev:
Nejjj vad tråkigt Tohan ! Tyvärr är många byggfirmor skämt. Undrar om det e samma firma som vi hade är de i Skåne? Han krävde en klausul i förlikningen att jag inte fick berätta om byggfirman till andra på så sätt gick han med på att betala inom 30dagar. Han förstådd vad jag skulle göra m honom efter det hela var över så han ville vara på den säkra sidan.
Är det mkt pengar i din fall? Är de redan hos kronofogden så är det ganska illa med att få tillbaka pengarna . Dessa byggfirmor vet precis hur de ska komma undan. De lever som parasiter
Nej I Örebro..
Enligt kronofogden så har firman 165.000kr hos de för 1 månad sen sa juristen 570.000 så med mig blir de nog inte långt ifrån 1mille
Anlitade de föratt blev rekommenderade av jobb kollega...... Jag kommer skicka med tredskodom till kronofogden i veckan så få se...
 
T Tohan skrev:
Nej I Örebro..
Enligt kronofogden så har firman 165.000kr hos de för 1 månad sen sa juristen 570.000 så med mig blir de nog inte långt ifrån 1mille
Anlitade de föratt blev rekommenderade av jobb kollega...... Jag kommer skicka med tredskodom till kronofogden i veckan så få se...
Tredskodom har kommit in till kronofogden och är registrerat
Idag kom företaget vill snygga till felet.. Men de jobbet som de har gjort är inte fackman
Kan jag anlita en annan företag sen skicka faktura??
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.