Nejjj vad tråkigt Tohan ! Tyvärr är många byggfirmor skämt. Undrar om det e samma firma som vi hade är de i Skåne? Han krävde en klausul i förlikningen att jag inte fick berätta om byggfirman till andra på så sätt gick han med på att betala inom 30dagar. Han förstådd vad jag skulle göra m honom efter det hela var över så han ville vara på den säkra sidan.
Är det mkt pengar i din fall? Är de redan hos kronofogden så är det ganska illa med att få tillbaka pengarna . Dessa byggfirmor vet precis hur de ska komma undan. De lever som parasiter