Mitt sommarprojekt är ett egenhändigt ritat lusthus i kvadratisk form för att njuta av havsutsikten i från. Tanken är att det ska bli robust men samtidigt en ekonomisk lösning. Jag har kommit över spröjsade fönster där dock ett fönsterpar saknar karm.
Är det tillrådigt att göra egna med lösvirke (limma o spika förhöjningen inåt)?
Är det någon somhar tips på hur detta kan lösas enklast?