Vi har nu blivit med hus! :D Hoppas att det känns lika kul nästa årsskifte när vi är ganska nyinflyttade. Sitter med en hel bibba kataloger och ska försöka välja rätt. Innedörrar ska bytas standardköket kommer aldrig innanför våra dörrar (hth vita :-X)
Ni som byggt egnahemsserien innan vilka tillval rekomenderar ni vad lönar sig att göra själv resp köpa genom eksjöhus?
Tack
 
Vi valde bort både köket o vitvarorna, köket därför att vi kan köpa ballingslöv av en bekant o gillar ballingslövs lösningar, vitvarorna därför att det inte blir billigare att köpa av eksjöhus o vi köper genom en kompis. Vi har valt andra ytterdörrar, innerdörrar, lister badrumsinredning o dessutom köpt ett takfönster till toan uppe( vi bygger med inredd övervåning)Takfönstret tog vi från eksjöhus för att vara säkra på att storleken blir rätt o att det ska komma i tid. Vi har valt eksteg på trappan övrigt vitmålat, vindslucka, hmmm kommer inte på nåt annat just nu men det finns säkert fler detaljändringar vi gjort...
 
Hur lång leveranstid har ni fått på ert hus. Vi fick besked ca 19 veckor.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.