Hej!

Vi är fortfarande intresserade av ett Ugglan 143, förstår att det kanske inte finns någon här som hunnit bygga det...

Någon som sett vilka tillval som går att göra och fått priser på dessa, förutom puts och balkong som redan finns här på forumet?

Ni som redan byggt andra Ugglan hus eller hunnit skriva på, vilka tillval fanns det, priser samt tips på vad ni gjorde för tillägg mottages tacksamt!

Vad jag förstår ska antalet tillval man kan göra vara begränsade för denna serie...

Fanns det många kök att välja på under standard kategorin?

Är samtliga fönster öppningsbara?

Någon som valt till andra innedörrar, pris?

Pris för annan färg på takpannorna?

Någon som bytt färg på innetrappan (om det är möjlgt)?

Ni som redan bor i Ugglan hus, vad är bra och vad är mindre bra?

Superstort tack på förhand till alla som har information att delge oss!  :)

Hej!
Vi är ju oxå väldigt inne på just 143:an. Och som sagt puts och balkong har jag redan lagt in men;
Ektrappa kostar 4500:-
Behandlade tegelpannor kostar 500:-!!!! Ingen stor summa, nästan lite löjligt att ta betalt för det. Till och med säljaren tyckte det.
Det finns en hel del luckor att välja på så chansen är nog stor att man hittar någon man gillar. Du kan kika in på deras hemsida och beställa en katalog. www.ballingslov.se
De långa fönstren i badrummet och stora sovrummet gick förmodligen inte att öppna trodde vår säljare. Men i varje sovrum ska det finnas minst ett öppningsbart fönster.
Det var väl allt jag vet så länge...

Du kan välja kök t.o.m prisgrupp 4 i ballingslöv katalogen

Kolla in min hemsida för priset på våra tillval på vår Jorduggla ;)

lier skrev:
Du kan välja kök t.o.m prisgrupp 4 i ballingslöv katalogen
Har katalogen men vet inte vilka som tillhör denna priskategori (stt det är tom 4 har även jag sett i Ugglan katalogen...)

Har du prislistan? :)

Tyvärr har jag ingen prislista på köken Bara på vad du får betala för utbyte till olika kök.
Men som det verkar i den lista jag har så är det ballingslöv Boké/vit eller Med luckkant i bok eller körsbär som e standard lucka och allt som e billigare än det går säker att få.

Så tyvärr så är inte utbudet så stort. Ska du välja billigare kök så kanske ett alt är att välja bort köket helt och sedan köpa nån annanstans ,typ Ikea ;)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.