1 221 läst ·
6 svar
1k läst
6 svar
Tillval-Älvsbyhus
Hejsan, jag har för mig att tillvalsalternativen (långt ord) till Ä-hus presenteras på en CD-rom. Denna cd:n får man inte låna förrän typ 2 månader innan husleverans. Jag undrar om någon har en sånhär cd nu? Jag skulle bli väldigt glad för en kopia på denna cd....
Om jag har fel och tillvalen inte presenteras på cd; glöm bort allt som jag skrivit. Pekpinnar om kopiering, upphovsrätt undanbedes!
Hejs
Om jag har fel och tillvalen inte presenteras på cd; glöm bort allt som jag skrivit. Pekpinnar om kopiering, upphovsrätt undanbedes!
Hejs
Hej!
De enda tillval vi fick på CD-skiva var tapeterna och de gick lika bra att se på Boråstapeters hemsida om man har tillgång till internet.
Badrumsgolv- och -tapeter fick vi hem provbitar av. Allt detta skulle skickas tillbaka när vi valt färdigt.
Övriga tillval har vi bara sett som en textrad på papper, på bild i huskatalogen eller ibland i Älvsbyhus visningshus.
Det gäller att stå på sig om man vill ha något som inte finns på tillvalslistan för alla tillval man kan göra finns inte med på listan.
Lycka till!
De enda tillval vi fick på CD-skiva var tapeterna och de gick lika bra att se på Boråstapeters hemsida om man har tillgång till internet.
Badrumsgolv- och -tapeter fick vi hem provbitar av. Allt detta skulle skickas tillbaka när vi valt färdigt.
Övriga tillval har vi bara sett som en textrad på papper, på bild i huskatalogen eller ibland i Älvsbyhus visningshus.
Det gäller att stå på sig om man vill ha något som inte finns på tillvalslistan för alla tillval man kan göra finns inte med på listan.
Lycka till!
Vi åkte till en färghandlare och lånade en tapetbok med BoråsTapeter (Borosan).....
Lättare att se tapeten på papper än på dator....
Vi fick oxå bara låna material för påseende...
Lättare att se tapeten på papper än på dator....
Vi fick oxå bara låna material för påseende...
Inger!
Vad är det för tillval som man behöver "stå på sig för"?
I vårat hus som vi har bestält(Älvsbyhus) så sa säljaren att man inte kunde få både duschkabin och badkar, man fick välja ett av alternativen. Finns det någon som har fått båda alternativen i samma badrum?
Vad är det för tillval som man behöver "stå på sig för"?
I vårat hus som vi har bestält(Älvsbyhus) så sa säljaren att man inte kunde få både duschkabin och badkar, man fick välja ett av alternativen. Finns det någon som har fått båda alternativen i samma badrum?
Vi fick tjata lite för att få en altandörr utbytt mot ett fönster. Det tillvalet fanns inte med på den lista som säljarna hade men den ena av våra två säljare hade för sig att det skulle gå och när säljarna legat på kontoret i Älvsbyn litegrann så visade det sig att det visst gick.ostni skrev:
Klicka här för att svara