Hej,
Jag har planer på att riva mitt garage (allt ska bort). Men ute i garaget finns min inkoppling till vatten, så vrider man kranen där stryps all vattentillförsel till resten av huset (garage+hus sitter ihop). Har någon tips på hur man kan ordna vatten under renoveringen?
Tacksam för svar!