Hej,

Jag har planer på att riva mitt garage (allt ska bort). Men ute i garaget finns min inkoppling till vatten, så vrider man kranen där stryps all vattentillförsel till resten av huset (garage+hus sitter ihop). Har någon tips på hur man kan ordna vatten under renoveringen?

Tacksam för svar!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.