Tänkte behålla lite mer av värmen i huset och tilläggsisolera befintliga ytterväggar i huset innifrån.
Huset är ett trähus med mexitegel på utsidan.

Går det bra med träregel mot befintlig innervägg, isloering, OSB och gips?
 
Redigerat:
S
Du menar väl yttervägg inifrån?
 
Ja precis.
 
Funkar bra. Ska ni ha plast?
 
Det var lite det jag klurade på om plast behövs. Sätter jag det mellan isoleringen och OSB/gips isf?
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.