2 220 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Till Er som ska eller har renoverat köket
HJÄLP!
Vi ska renovera vårt kök och jag har fått total idétorka. Jag gör bara samma ritning om och om igen...
Nu till min fråga:
Vad skulle Ni ha gjort annorlunda om Ni byggde om ert kök idag?
Vad blev bäst med ert nya kök?
Om någon har tid och lust så finns mitt ständigt återkommande kök att beskåda på http://www.bjorknet.com/~annae
Gjort med IKEAS köksprogram.
ALLA SYNPUNKTER VÄLKOMNA ! ! !
Vi ska renovera vårt kök och jag har fått total idétorka. Jag gör bara samma ritning om och om igen...
Nu till min fråga:
Vad skulle Ni ha gjort annorlunda om Ni byggde om ert kök idag?
Vad blev bäst med ert nya kök?
Om någon har tid och lust så finns mitt ständigt återkommande kök att beskåda på http://www.bjorknet.com/~annae
Gjort med IKEAS köksprogram.
ALLA SYNPUNKTER VÄLKOMNA ! ! !
Vi är snart klara med renoveringen och vi har precis som du ritat om och om och om... många gånger! Till en början så hade vi våra drömmar, eller JAG hade det, sambon hade inte drömt om så värst många kök
! Det skulle vara hörnspis med kåpa, köksö, separat matplats i anslutande rum, stoort, många skåp och lådor, kokbokshylla, vinhylla, etc etc. Men efter fler och fler ritningar så vart saker och ting uteslutna, dels pga pengar och dels pga delade åsikter. Men tillslut så sade sambon till mig; Gör köket som Du vill, det är ju ändå du som drömt om det. Summa summarum: Gör som ni drömt om i den mån ni kan. (dvs så länge plånboken hänger med)! Det är underbart!
Nu sitter vi här med hörnspis, kåpa, köksö, induktionshäll, stoort och ljust kök, vedspis, och separat matplats mm mm. Precis som jag villa ha det iallafall!
Ojoj, återkommer när jag kommer på de där grejerna jag bara inte kan vara utan!
Lycka till!
Anna
Nu sitter vi här med hörnspis, kåpa, köksö, induktionshäll, stoort och ljust kök, vedspis, och separat matplats mm mm. Precis som jag villa ha det iallafall!
Ojoj, återkommer när jag kommer på de där grejerna jag bara inte kan vara utan!
Lycka till!
Anna
Klicka här för att svara