Jag har en kempi master 2200 så jag söker en tillsats så man kan köra med också.
har sökt lys o lyckta efter det men har inte hittat nån.
Vad kallas det?
Har nån provat på att använda en sådan?
finns det HF tändning på sådan eller är det skraptändning?
tycker att det är dyrt att köpa en ren tig för så lite man ska använda den till
 
Redigerat:
Nej det finns en extralåda som man kan köpa till till svetsen så man kan köra endast tigg med.
nu behöver det inte just till kempi , men nu har jag en kempi det finns ju andra märken.
jag har ju denna pinnasvets se bild
 
  • En orange och svart Kemppi pinnsvets modell Minarc 220.
Vet inte vad det är för extralåda du pratar om. Det är troligtvis bara skraptändning på den. Har bara kört kemmpi miniarc som kombinerad mma och tig och där är det inte någon extralåda.
 
ska ta och åka in till svetsförsäljare och ta reda på vad det heter och vad det och se vad det finns för för möjligheter,
återkommer med det,
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.