2 856 läst ·
7 svar
3k läst
7 svar
Tibrokök
Varning !
Köpte ett dyrt Tibrokök för 300 000 kr. Detta installerades i juli. Är fortfarande inte
färdigt pga av alla problem med Tibro. Tibro och deras återförsäljare har konstaterat
alla fel och brister men inget händer från Tibros sida. Det enda som kommer tillbaka
är spydiga mail med skamliga åtgärdsplaner.
Välj inte Tibro för då får Ni problem.
Köpte ett dyrt Tibrokök för 300 000 kr. Detta installerades i juli. Är fortfarande inte
färdigt pga av alla problem med Tibro. Tibro och deras återförsäljare har konstaterat
alla fel och brister men inget händer från Tibros sida. Det enda som kommer tillbaka
är spydiga mail med skamliga åtgärdsplaner.
Välj inte Tibro för då får Ni problem.
Nu kan ju ett företag gå bra och ändå varsla folk, Som företag måste man anpassa kostymen efter marknaden. Finns ju inget företag som har kvar anställda bara för att vara snälla om det inte finns uppgifter till dem.
Sen hade jag inte gett 300.000 för ett kök även om jag hade varit miljonär, ingen rim o reson i den prissättningen. Troligen bara dyrt för att det skall verka vara extra fint !!
Sen hade jag inte gett 300.000 för ett kök även om jag hade varit miljonär, ingen rim o reson i den prissättningen. Troligen bara dyrt för att det skall verka vara extra fint !!
Till vårt försvar att det kostat så mkt är att vårt kök är stort 45 kvadrat. Ballingsslöv kostade nästan samma skall tilläggas. Vi kunde inte få det vi ville hos Ikea annars tror vi nog att de har väl så bra kvalite om inte kanske bättre och betydligt vettigare människor som tar reklamationerna. Det är inte ETT fel i vårt kök det är fel som lack lossnar, blank märke i samtliga luckor. Stor variation i färg på eken. Ja listan kan göras lång...............och vi blir bara trötta. Tanken med upplysningen är att INGEN annan skall gå på samma nit, räcker att vi gjort det.
Redigerat:
Tråkigt...hoppas att de kommer till insikt. Hoppas det löser sig för dig/er.
Klicka här för att svara