peternicklas
MBygga skrev:
Funderar du på att byta "ner" dig ;)
Grannen köpte en HQ så min är återlämnad. Väntar nu på info från Positec. Båda versionerna ska fungera tillsammans med HQ, finns även ett test från Poolrobot, men jag vill ha mer info gällande andra fabrikat mm. För mig har det ingen betydelse om det är en L eller M. Bara den fungerar mot grannarnas fabrikat.

Maver1ck skrev:
Jag var på väg att beställa en LD men grannens robot satte stopp för detta. Jag vill inte lägga min 4,5m från grannens tråd....
Vilken robot har grannen?

mbygga skrev:
vilken robot har grannen?
hq 220

MBygga skrev:
Om Poolrobot har rätt i sitt test kommer du inte att få problem med HQ i alla fall om du köper en ny Landroid. Titta på detta inlägg; [länk]

Jo ställde frågan till dem om de provat med olika pinkoder eftersom frekvensen ställs baserat på den. Grannen är inte så villig att sätta den pinkod som rekommenderas av hq vid problem med annan klippare. Den blir liksom inte så svår att stjäla med en pinkod alla vet om....

peternicklas
Maver1ck skrev:
Jo ställde frågan till dem om de provat med olika pinkoder eftersom frekvensen ställs baserat på den. Grannen är inte så villig att sätta den pinkod som rekommenderas av hq vid problem med annan klippare. Den blir liksom inte så svår att stjäla med en pinkod alla vet om....
Som jag skrev i ett annat inlägg. Vänta några dagar så vet vi mer.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.