******** citat redigerat av moderator, dold reklam ********''
Hej !
Tack för svaret! Har tyvärr inte tagit tag i detta än, men låter ju väldigt lovande att det löste din väns problem!
Får bli att köpa ett och testa !
Mvh
Hej !
Tack för svaret! Har tyvärr inte tagit tag i detta än, men låter ju väldigt lovande att det löste din väns problem!
Får bli att köpa ett och testa !
Mvh
Redigerat av moderator:
Tjenare! Ja snacka om att jag är nöjd!! Det har inte smällt till en enda gång sedan installation! Helt fantastiskt!B Bencun skrev:
Var inte det minsta svårt att sätta i. Kolla dock vad du har för dimension på rören före du beställer. Missade detta och fick sätta i en liten skarv men är man lite smartare än jag så gör man ju inte den missen.
Lycka till om du bestämmer dig för att köpa!
Produkter som diskuteras: "fläkten"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Jag beställde denna efter min fråga. Man får med instruktion angående placering. Själv gjorde jag så att jag tryckte in det i slangen mellan tak och fläkt. Tryckte in den på övre sidan så att säga, nära taket. Fungerar riktigt bra, inget slammer när fläkten är avstängd och det blåser mycket ute. Vilket var fallet innan med spjället som följde med.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden