1 758 läst ·
15 svar
2k läst
15 svar
The eyeballing game! [utbruten tråd/mod]
Sida 1 av 2
Ojdå, man har ramlat ur topplistan på eyeballing game. Jag klarade 1,83. Ganska stolt faktiskt. Vi kanske skulle köra en byggahustävling i spelet någon fredag?
Var det inte samma gubbe som förflyttade bordssågens anhåll med stegmotor och gjorde sockerlådsinkning med sinkor av samma bredd som sågklingan?
Var det inte samma gubbe som förflyttade bordssågens anhåll med stegmotor och gjorde sockerlådsinkning med sinkor av samma bredd som sågklingan?
Produkter som diskuteras: "vinkelmätare"
Vinkelmätare Starrett
Ger dig geringsvinkeln
1 424 kr inkl moms
Läs mer
Denna tråd är utbruten från den här tråden: http://www.byggahus.se/forum/verkty...hemmabyggd-tappmaskin-med-handoeverfraes.html
//moderator
//moderator
bax kan vara så att din skärm inte är rätt instäld kolla på hemsidan står mera där.
mattiasp hur många gånger tog det innan du fick så bra resultat.
mitt första försök innan jag fatade hur det funkade fick jag 5,6 nånting
Själv så fick jag bara 2,89 på andra försöket.
Mvh Pär
mattiasp hur många gånger tog det innan du fick så bra resultat.
mitt första försök innan jag fatade hur det funkade fick jag 5,6 nånting
Själv så fick jag bara 2,89 på andra försöket.
Mvh Pär
2.38 på första försöket. Jag håller med om att mittpunkten (i cirkeln/triangeln) är svårast, där får jag ofta runt 4, vilket drar ner...
Edit: Sådärja, 1.55 på mitt tredje försök. Nu ska jag göra något vettigare en stund.
Edit: Sådärja, 1.55 på mitt tredje försök. Nu ska jag göra något vettigare en stund.
Redigerat:
3,5 på första. Lättast de tre mötande linjerna. Mittpunterna var inte så svåra, däremot mitt på linjen, jag fick inte till det någon gång?! Fattar inte vad som är fel...