Vårt hus håller på att byggas av ett företag som heter THBygg AB,www.thbygg.se, och finns i Svalöv. Vi hade efter att ha tecknat ett avtal med ett företag vi inte rekommenderar (Natura Stenhus) turen att få detta avtal flyttat. Sen vi började bygga med THBygg AB har allt gått som smort och vi har haft ett mycket gott samarbete. De håller oss väl underrättade om status, tar upp frågor till diskussion om det är några oklarheter eller om de tycker att något kan göras bättre. Sen så är de mycket rimliga i pris och vid diskussioner eller oenighet så är det inga problem att lösa detta på ett bra sätt. Kort och gott har jag bara gott att säga om THBygg AB och om du skall bygga något i sydvästra Skåne har jag svårt att tänka mig ett bättre företag. Jag kanske ska ge en liten reservation för att det är några veckor kvar av bygget men jag har svårt att tänka mig något som skulle förändra min mycket positiva bild av företaget.

Om det är några frågor etc kontakta gärna mig för svar eller utförligare beskrivning.

///Jan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.