Hej!
Har installerat spisinsats som värmer gott, men mycket av värmen samlas vid taket. Tänkte skaffa en takfläkt som sprider värmen i rummet, frågan är hur den ska styras.
Kan man koppla en termostat till den så att den startar vid en viss temperatur? Hur gör man i så fall?
/Elin