Är troligen en gängad anslutning på radiatorn. Danfoss klickkoppling och slangklämmakoppling 23 mm används inte längre.
Är elementet från EU är det nog M30x1,25 gänga. Svensk standard hos bl.a. TA,MT och Gelia är M28x1,25. Blir te att skicka efter en ny termostat
Är elementet från EU är det nog M30x1,25 gänga. Svensk standard hos bl.a. TA,MT och Gelia är M28x1,25. Blir te att skicka efter en ny termostat
hej!
hittade detta på purmos sida ang denna radiator:
Ventilhuset har förmonterad MMA-insats typ TIF som är inställningsbar. Insatsen passar till termostater med M28 x 1,5 gänga (t. ex. MMA, Danfoss eller TA).
hittade detta på purmos sida ang denna radiator:
Ventilhuset har förmonterad MMA-insats typ TIF som är inställningsbar. Insatsen passar till termostater med M28 x 1,5 gänga (t. ex. MMA, Danfoss eller TA).
Klicka här för att svara

