Hej har Termix värmeväxlare från fjärrvärme till vår golvvärme. När det blir kallt , så blir det ett himla vattenbrusande från anläggningen. 56 decibel när man står framför skåpet. Har ställt golvvärmen på 22 grader, cirkulationspump står på lägsta läget. Det finns en reglerventil (Danfoss ) för golvvärmen samt en box ovanför där man kan ställa in önskad rumstemperatur. Tyvärr finns det ingen instruktion för reglerventilen. Det låter ju som vattenströmmen stryps på något sätt. Hur kan man bli av med oväsendet?