Jag får larm och konstiga (mycket låga) värden för kompressor temp sedan någon vecka.
Försöker hitta på specifikationen för termistorn som sannolikt sitter där utan framgång.
Tänker att styrningen REGO 637 måste ha en dokumentation men kan inte hinna något på nätet.
Någon som vet vart man kan tänkas hitta den?
Greenline HT plus C6
Har bytt kompressor något år sedan och tänker hålla den vid liv så länge som möjligt vilket blir oekonomiskt om man ska ringa IVT varje gång en termistor för 2:- ger upp.