Jag letar efter system att övervaka och styra temperaturen i ett fritidshus. Jag har hittat system från Intectra, Clas Ohlsson, Elfa och teletec-Connect. Har ni fler förslag så är jag tacksam att få veta dessa.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.