A
Trodde verkligen att ni hade valt jätteblå luckor! Fick mig ett litet gott skratt! :) Det blev fint

Anna_Robban skrev:
Trodde verkligen att ni hade valt jätteblå luckor! Fick mig ett litet gott skratt! :) Det blev fint
Haha, ja vi vande oss nästan vid det blåa...

Gillade ert val av bänkskiva.. Vart har ni köpt den?
Vi skall åxå ha ett vitt kök med en bänkskiva i någon sorts svart/grå nyans och er såg ut att vara en sådan vi spånar på.

Grattis till ett fint kök.
/Helena

T
Angel76 skrev:
Gillade ert val av bänkskiva.. Vart har ni köpt den?
Vi skall åxå ha ett vitt kök med en bänkskiva i någon sorts svart/grå nyans och er såg ut att vara en sådan vi spånar på.

Grattis till ett fint kök.
/Helena
Ser ut att vara Ikeas svarta stenmönstrade laminatskiva (Prägel) som var och varannat kök har, tråkigt.

tank77 skrev:
Ser ut att vara Ikeas svarta stenmönstrade laminatskiva (Prägel) som var och varannat kök har, tråkigt.

Informativt om vilken bänkskiva det var, men annars mycket onödig kommentar.

T
mrsloki skrev:
Informativt om vilken bänkskiva det var, men annars mycket onödig kommentar.

Det var det väl inte, får man inte ha en personlig åsikt eller?

tank77 skrev:
Det var det väl inte, får man inte ha en personlig åsikt eller?
Visst får man det. Sen att dethär forumet många gånger är aningens kinkigare än andra om Hur man uttrycker sin åsikt kan (och har) diskutera(t)s.

tank77 skrev:
Stämmer att det är ikeas stenmönstrade prägel.
Tråkigt och tråkigt, vi ville ha något vi inte tröttnar på efter 6 månader, lätt att hålla rent, inte kräver underhåll och billig. Så det blev den.
//T

Första tanken när jag såg köket: Fasen va läckert med blåa luckor! :-)
Riktgit snyggt och stilrent kök, bara att lyfta på hatten och gratulera!

moorflax skrev:
Första tanken när jag såg köket: Fasen va läckert med blåa luckor! :-)
Riktgit snyggt och stilrent kök, bara att lyfta på hatten och gratulera!
Tack tack.
Ja det ser kanske inte så dumt ut med blåa luckor. Fast det är inte så snygg finish på skyddsfilmen. ;)

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.