N Nybergzzz skrev:
Har ej löst sig än!
Jag förstår ej vrf en tekniker ska kontakta mig när det är fel på Telias utrustning ...

Teknikern Har ej hört av sig men hävdar telia att han försökt ringa mig men de har han ej...
Felsökning och du skrev "Supporten sa att högst troligt så är de fel på deras utrustning" men kanske flera fel som inträffat eller felaktigt antagande. Kan ju vara en avgrävning och supporten hade fel, men nu gissar jag.:cool:
Gällande tekniker och dialog med Telia får du nog hantera den själv;)

A AndersS skrev:
Felsökning och du skrev "Supporten sa att högst troligt så är de fel på deras utrustning" men kanske flera fel som inträffat eller felaktigt antagande. Kan ju vara en avgrävning och supporten hade fel, men nu gissar jag.:cool:
Gällande tekniker och dialog med Telia får du nog hantera den själv;)
Sköta själv????
Jag har ringt nästan varje dag för att få den den där jävla teknikern att ringa mig men de skyller på att han har hört av sig när han ej gjort de!!

N Nybergzzz skrev:
Sköta själv????
Jag har ringt nästan varje dag för att få den den där jävla teknikern att ringa mig men de skyller på att han har hört av sig när han ej gjort de!!
Då får du ringa igen, inget vi kan påverka här i forumet om han har ringt dig eller inte, etc.
Ni får väl försöka boka in en tid, etc, via Telia.

A AndersS skrev:
Då får du ringa igen, inget vi kan påverka här i forumet om han har ringt dig eller inte, etc.
Ni får väl försöka boka in en tid, etc, via Telia.
Har gjort de flera gånger.bokat tid!

N Nybergzzz skrev:
Har gjort de flera gånger.bokat tid!
Du får nog prata med Telia igen om det om du bokat in tid och tekniker inte dyker upp,

A AndersS skrev:
Du får nog prata med Telia igen om det om du bokat in tid och tekniker inte dyker upp,
Har pratat med de 3 gånger om.
De skyller på allt möjligt!
Ligger en hund begraven angående mitt fiber problem

Uppdatering
Problemet åtgärdat.

Kabel t medieomvandlaren var paj.
Troligen då förra ägaren satte in den själv och använde 4 m kabel .

Nu använde behörig tekniker 50cm kabel istället.

• Gilla
Jocke Best
  • Laddar…
Var det två fel samtidigt, din villapatch och en avgrävning, de andra som hade problem?

Det var ett användarfel och en snäll tekniker om användaren slapp betala.

N Nybergzzz skrev:
Bild

• Gilla
tommib
  • Laddar…
F faf skrev:
Det var ett användarfel och en snäll tekniker om användaren slapp betala.
Användar fel av förra ägaren.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.