Hej! skall koppla ingående telesladd till kroneplint, har två sladdar i med 4 ledare i varje på en står det in och på en står det åter, skall jag ta två ledare från in på 4 och 5, och två ledare från åter på 3 och 6 på RJ 45jacket? skall sedan gå vidare till en ADSL splitter.
