Har fiber från Tele2 och det funkar bra för mig. Lite dåliga öppettider på supporten, typ kontorstid. Men de fåtal tillfällen då jag behövt hjälp (har mest varit när det varit problem med IP-tv:n) har jag fått hjälp inom rimlig tid tycker jag.
Har de de hastigheter som utlovats och väldigt sällan avbrott/problem.
Men du kommer säkert få svar från andra som har problem.