16 256 läst ·
19 svar
16k läst
19 svar
Tegelfasaden rasade =(
Kollade med försäkringsbolaget men för "plötslig, oförutsedd händelse" krävdes en tilläggsförsäkring vilket jag inte hade på husetNiclas Jonsson skrev:
Tanken har funnits men det blir att sätta upp teglet ändå. Tycker det är snyggt och när jag har förstärkt upp underlaget så ska det nog vara underhållsfritt i dom 40 år jag tänkt bo i huset.haavard skrev:
Nu gäller det att få tag i en murare innan det blir allt för kallt. Sommaren fick ett plötsligt slut.
Medlem
· Västra Götalands Län
· 529 inlägg
annars kan du putsa huset på en aqua panel efter du tilläggsisolerat.
Det hade jag gjort
Det hade jag gjort
Klicka här för att svara