Hej! Jag är tillsammans med mina kompanjoner på gång att bygga ett tvåfamiljshus i Göteborgs skärgård. Vi har diskuterat framåt tillbaka mellan lösvirkeshus och prefabhus, men lutar just nu åt det senare. Ett alternativ som jag själv är inne på är ett s.k. TEEG-hus, och min fråga till forumet är förstås vilka erfarenheter som finns av dessa? Hur är de att bo i? Är verkligen värmekostnaderna så låga som reklamen gör gällande? Hur funkar de att resa/bygga? Tacksam för alla synpunkter!

Hälsningar

/Johan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.