Hej alla,
är ny på denna hemsidan och detta forum.
Vi är nybyggnadstankar och väljer nu mellan olika hus vilket till en början inte är det enklaste.

Undrar nu om någon byggt med Team Boro resp Trivselhus, erfarenheter, vad det kostat er, ev. fallgropar att se upp med, etc.
De hus vi fastnat för hos resp. tillverkare är Trivselhus Solvik 204 och Team Boro's Västergötland.

Tacksam för alla tips, råd & information.

Ha en glad påsk allesamman!

Mvh

Thomas & Sofia

Hej på er!

Vi är på gång att börja bygga ett Solvik 203, Och än så länge har allting fungerat jättebra. Bra kontakt med säljaren. Var nån stans ska ni bygga?

Vi bygger i Skåne, vid kusten mellan Lanskrona & Helsingborg.

Vilken prisbild har ni på huset? Hur mkt gör ni själva, ev. tillval, etc.

Mvh

Thomas

Vi tittade också på Solvik 204 men fick inte till någon bra planlösning på övervåningen.

Jag haller just pa att bygga ett Team Boro Fritidshus pa 80 kvm och aven om bygget inte startat annu sa ar vi klara med kontrakt, ROPO, TOLO, byggnadslov, etc. Grunden beraknas sta klar till midsommar och i mitten september skall allt vara klart (semestertider i Juli...). Mina erfarenheter sa har langt ar att allt beror pa saljaren som du kommer i kontakt med. Att fa en bra kontakt med honom/henne ar A och O. Hittills ar mina erfarenheter bara positiva. Saljaren jag har haft att gora med har varit helt suverant och hittills har alla loften hallits samt att jag fatt massor av goda rad, tips, etc. Och nej...jag jobbar inte inom husbranchen utan ar faktiskt bara en nojd kund... :D

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.