Har du gamla målade träytor som väntar på att få nytt liv?

cobra-2.jpg

Den här veckan har du chansen att vinna en Speedheater Cobra, ett smidigt verktyg som använder infraröd värme för att ta bort färg, kitt och lack.

cobra.jpg

Med infraröd värme mjukar Cobra upp färgen på bara några sekunder, helt utan kemikalier. Den passar både för plana och mer detaljerade ytor och kan användas vid renovering av exempelvis fönster, dörrar, trappor och möbler.

Vinstvärde: 3 639 kr

För att delta i tävlingen behöver du:

1. Ha fullständiga kontaktuppgifter ifyllda i din profil, inklusive namn, adress och telefonnummer.
  2. Svara på följande två frågor:
a. Hur många sekunder tar det för Speedheater Cobra att mjuka upp färgen? Det rätta svaret hittar du här.

b. Vad skulle du vilja renovera med Speedheater Cobra om du vann och varför?

Posta dina svar i den här tråden.

Vi korar en vinnare den 4 september.

Lycka till! 💫

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas direkt från Speedheater.

Stort tack till Speedheater som sponsrar den här veckans tävling!

hahalj
Det tar 1-3 sekunder.
Vårt hus från 1934 behöver verkligen målas om, färgen flagnar här och var. En färgborttagare från Speedheater skulle vara guld värd i det kommande projektet.

3-20 sekunder

Vi har 150-åriga spegeldörrar med många lager färg som behöver tas bort.

1-3 sekunder.
Jag skulle vilja renovera fönstren i mitt hus från 1917!

1 till 3 sekunder
Har påbörjat fönsterrenovering av husets alla fönster, en speedheater vore betydligt smidigare än varmluftspistolen!

1: 1-3 sekunder
2: Jag skulle använda Cobra till gamla möbelfynd med många lager färg så dom får nytt liv.

Z
1-3 sekunder.

Jag villhöver den till hela mitt hus och drängstugan, båda är från 1800-talet och har fått möta plastfärg 🥲

Andrea Rosberg Andrea Rosberg skrev:
Har du gamla målade träytor som väntar på att få nytt liv?

[bild]

Den här veckan har du chansen att vinna en Speedheater Cobra, ett smidigt verktyg som använder infraröd värme för att ta bort färg, kitt och lack.

[bild]

Med infraröd värme mjukar Cobra upp färgen på bara några sekunder, helt utan kemikalier. Den passar både för plana och mer detaljerade ytor och kan användas vid renovering av exempelvis fönster, dörrar, trappor och möbler.

Vinstvärde: 3 639 kr

För att delta i tävlingen behöver du:

1. Ha fullständiga kontaktuppgifter ifyllda i din profil, inklusive namn, adress och telefonnummer.
  2. Svara på följande två frågor:
a. Hur många sekunder tar det för Speedheater Cobra att mjuka upp färgen? Det rätta svaret hittar du här.

b. Vad skulle du vilja renovera med Speedheater Cobra om du vann och varför?

Posta dina svar i den här tråden.

Vi korar en vinnare den 4 september.

Lycka till! 💫

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas direkt från Speedheater.

Stort tack till Speedheater som sponsrar den här veckans tävling!
!-3 sekunder för att färgen att mjukna!
Har ett gammalt hus från 1928 med gamla fönster som jag absolut inte vill byta ut mot nya.

Purre
A - Endast 1 till 3 sekunder

B - Har ett egnahemhus med över 100 år på nacken så finns alltid något att göra. Första hand är det en veranda vid entren som behöver upprustning.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.