Svar: X - 4mm melanimskiva

Jag kommer, i ärlighetens namn, alltid spela för att vinna. Även mot mina barn.

X. 4 mm melaminskiva

Eftersom våra 2 söner inte delar intresset av renovering och byggnation vore ett pingisbord den perfekta sysselsättningen!

Svar: X - 4mm melanimskiva

För att kunna tjuvträna hemma och vinna kompisarna när det vankas rundpingis!

Svar x
För att kunna drilla mina söner att ta upp kampen med kineserna har jag lagt upp ett digert träningsprogram ute i garaget. Tyvärr räknar min kära hustru in dessa timmar på mitt egentidskonto vilket har resulterat i digra sko och massagetidsutgifter så fort hon kommit på oss ute i garaget. Nu har jag hittat ett undangömt ställe i trädgården, perfekt för detta utomhusbord. Med lite tur hoppas jag tillochmed kunna tillgodoräkna mig speltillfällena vid detta som trädgårdsarbete och då i stället fylla mitt egentidskonto!
Hälsningar "med hopp om att åter få tid till att se på sportnytt"-jocke

X 4 mm

Har ett gammalt Stíga bord som faktiskt igår gick sönder, barnen blev jätteledsna ( har haft ett innebord ute så skivan har kakulerat ) så vi är i stort behov av ett nytt då det spelas väldigt flitigt .

Svar X

Vår elvaårige son tränar och tävlar aktivt i bordtennis och har talang för sporten. Så vi köpte ett Cornilleau Outdoor (fast en lite dyrare modell) i våras och det är helt fantastiskt! Nu behöver vi ett till att ha på vårt lantställe, så att vi får lika bra träningsmöjligheter där. Han och jag alltså, medan min kära hustru bygger på huset. ;-)

Svar: X 4 mm melaninskiva

Ååååh, vill ha, vill ha, vill ha!! Har ingen plats inomhus för ett bord och som jag förstår det så går detta användas utomhus. Vilken succé det skulle bli hos barnen då sommaren blev lite tråkig av olika anledningar.

Hoppas!

Svar: X 4 mm melaninskiva

Jag och frugan brukar bråka om vem som är bäst och med denna vinst skulle jag kunna bevisa för henne att det verkligen är jag.
Dessutom står uterummet tomt och grabben började pingisträning i måndags.

B
Svar : 4mm melaminskiva

Sonen har länge tjatat om att börja i pingis men vi har sagt nej då han redan är aktiv i flera idrotter och tiden till fler träningar inte finns. Tills dess att han väljer att byta ut någon befintlig träning till pingis så skulle jag älska att spela med honom hemma. Passar även ypperligt att det kan stå ute då garaget, där tänkt att det även ska stå ett pingisbord, inte har blivit byggt på de 10 år vi bott i huset och det finns en uppenbar risk att det dröjer lite till...

Nyligen flyttad till bostadsrätt.
Utanför finns en gräsplätt.
Tecto outdoor från pingisbolaget blir vår bundis,
när barn från hela föreningen kan köra rundis.

Svar: X. 4 mm melaminskiva

Politiken i all ära, men det jag och min sambo behöver är ett rättvisare sätt att dela upp hushållsarbetet. Den som vinner väljer maten, den som förlorar diskar!

X. 4 mm melaminskiva
När vi flyttade från stan till landet slutade mina barn spela pingis eftersom resan dit är lång. Dem saknar att spela pingis.

Stort grattis säger vi denna veckan till vår medlem per_nordlund vars familj kommer att få hem ett pingisbord. Hoppas ni får massor av glädje av det! Grattis igen!

Motivering: Med en familj med tre barn i åldrarna 9-14 år, som ständigt har ett gäng kompisar på besök, skulle ett pingisbord passa perfekt. Vi har en uteplats som vi idag inte har någon riktig användning för och pingisbordet har en given plats där. Pingis är en sport som roar och kan utnyttjas av hela vår familj!

• Gilla
blizzet och 1 till
  • Laddar…
X
ett sådant skulle jag behöva när barnen kommer på besök , då kanske jag till och med vinner över dom .

B
Elina Blom Westergren skrev:
Pingisbordet för hela familjen

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du förtjänar att vinna.

...

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 22 augusti.
Elina Blom Westergren skrev:
Stort grattis säger vi denna veckan till vår medlem per_nordlund vars familj kommer att få hem ett pingisbord. Hoppas ni får massor av glädje av det! Grattis igen!

Motivering: Med en familj med tre barn i åldrarna 9-14 år, som ständigt har ett gäng kompisar på besök, skulle ett pingisbord passa perfekt. Vi har en uteplats som vi idag inte har någon riktig användning för och pingisbordet har en given plats där. Pingis är en sport som roar och kan utnyttjas av hela vår familj!
Hur kan man vinna när man inte följer reglerna, ser inget svar på frågan i per_nordlunds inlägg?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.