Efter massa bra tips och ideér vi fick i en tråd som vi startade här i påskas för att få feedback på olika planlösningar står nu köket klart- med de obligatoriska listerna som saknas och lite annat småpill kvar. 
Däremot saknas en snygg KitchenAid på bänken- det hade gjort köket komplett
Däremot saknas en snygg KitchenAid på bänken- det hade gjort köket komplett
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Här kommer länken till tråden där vi planerade köket: https://mobil.byggahus.se/forum/kok/253970-feedback-pa-koksritning-3.html#post2301614
Är alltid roligt att se förvandlingen från en ritning till ett riktigt kök. Det vi är allra mest nöjda över är arbetsytorna och ljuset- från ett mörkt litet kök med ca 1 m arbetsyta till ett kök som vi kan vara allihopa i och trivs så bra i- men så himla skönt att månaderna med totalt kaos och byggdamm är över
Är alltid roligt att se förvandlingen från en ritning till ett riktigt kök. Det vi är allra mest nöjda över är arbetsytorna och ljuset- från ett mörkt litet kök med ca 1 m arbetsyta till ett kök som vi kan vara allihopa i och trivs så bra i- men så himla skönt att månaderna med totalt kaos och byggdamm är över
Klicka här för att svara