Har gjort tätskikt i badrummet. Men har en fundering. Har kört fall på hela golvet och mer fall inne i duschen. Men när man satt dit brunsmanchetten och sen folien ovanför det så känns det som det blir en liten kant där manschetten börjar.
Det är fall överallt men tror ni kanten kan ställa till det, eller är det vanligt?