Hej,
Jag har en gammal trekammarbrunn av betong som läcker lite. Merparten av vätskan stannar kvar. Men det sjunker lite. Och det är ju inte bra.
Jag funderar på en skorsten. Den slammar man vid behov.
Det borde väl gå att tömma brunnen och slamma väggarna? Eller spruta silikatputs som tätar?
Någon som gjort det?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.