Om man har en fast fönsterbräda/smyg som går ut en bit ut på väggen och ska tapetsera, hur får man det snyggt? bäste hade ju varit att tapetsera först och satt dit en nymålad fönsterbräda men nu är inte det möjligt.
Tack på förhand
Tack på förhand
Klicka här för att svara
