Hej, målade för ca ett år sedan mitt kök med Jotun Lady minerals revive. Tyvärr passade färgen inte alls, och nu funderar jag på en tapet istället. Dock hittar jag ingen information om det är en bra idé, och hur jag bör gå tillväga? Är det någon här som har försökt något liknande, och kan ge några tips? Tack på förhand