Hej
Jag har klätt av ett par stolar som jag ämnar byta tyg på. Skumgummit, luktar rök och lite gammalt. Är det någon som har tips på hur man bäst får bort det. Jag har funderingar på att ta bort stoppningen, men den är i relativt bra skick. Min första tanke är luktspray, eftersom det är en relativt lågt hängande frukt, så att säga. Någon som har erfarenhet av luktspray, användning, vilken ska man köpa etc?
MVH,
P