3 927 läst ·
4 svar
4k läst
4 svar
Tapetsera/måla på våtrumstapet.
Jag studerar och CSN är inte så fett som man önskar men vill göra lite budgetfint i vår groventre.
Nu har vi fult våteumsytskikt både på golv och väggar. Vi har tvättmaskin och torktumlare i groventren.
Min fråga är om man kan måla/tapetsera på våtrumsytskikt om man använder för våtrumsutrymmen?
Vad har ni för erfarenheter av detta?
Nu har vi fult våteumsytskikt både på golv och väggar. Vi har tvättmaskin och torktumlare i groventren.
Min fråga är om man kan måla/tapetsera på våtrumsytskikt om man använder för våtrumsutrymmen?
Är det en vinyltapet? Om så är fallet är den säkerligen spaltbar(går att riva av yttersta lagret) om det är plastmatta du avser är det lite lurigare.Kan tvätta av med t-sprit för övermålning men brukar sällan bli hållbart.
tobbe72 skrev:
Hej, inga problem att måla direkt, behöver bara en speciell grund. Ring mig:031299501 HåkanJ Jessica Dickson skrev:Jag studerar och CSN är inte så fett som man önskar men vill göra lite budgetfint i vår groventre.
Klicka här för att svara