Jag står i kast med att riva ned vävtapet från betongvägg i källare. Tanken är att måla med diffusionsöppen färg sedan. Utmaningen är nu att få bort luddet som blir kvar på stora områden! Jag har provat ånga, vattenspruta, tapetborttagningsmedel och stålskrapa med det sitter som berget och kladdar bara fart sig mer i betongen. Vad har ni för tips?